whatsapp
صادرات چوب بریوزا | فروش و پخش تخته و گرده توس - بریوزا

چوب بریوزا ( توس )

4.4/5 - (8 امتیاز)

معرفی چوب بریوزا : درخت توس یا بریوزا در خانواده Betula قرار می گیرند و بیشتر در نیمکره شمالی زمین می رویند. درخت توس بیش از 50 گونه مختلف دارد اما گونه های سفید و زرد آن رایج تر هستند. البته گونه های سوییت، خاکستری و رودخانه ای آن نیز در برخی کشور ها استفاده می شوند. این درختان می توانند تا 30 متر ارتفاع داشته باشند و قطر آن ها نیز از 60 سانتی متر بیشتر شود. از نظر چگالی چوب توس می تواند تا 600 کیلوگرم در هر متر مکعب وزن داشته باشد. در ادامه به بررسی صادرات بریوزا ( تخته و گرده ) و فعالیت های این شرکت خواهیم پرداخت.

صادرات تخته و گرده بریوزا ، توس

مجموعه مگاوود با بهره مندی از مدرن ترین تجهیزات در روسیه واقع شده است. این مجموعه با بیش از ۱۰ سال تجربه و سابقه فعالیت در این عرصه با همکاری شرکت کشتیرانی پارس عبور محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در ایران عرضه می نماید. از جمله فعالیت این مجموعه می توان به ( صادرات چوب روسی ، صادرات پخش و فروش گرده بریوزا ، تخته بریوزا ، ساسنا، نراد ، یولکا و … ) اشاره کرد. جهت اطلاعات بیشتر و سفارش خرید می توانید با در ارتباط باشید.

 

واردات چوب بریوزا

ویژگی های چوب توس

چوب درخت توس میتواند به رنگ سفید و یا قهوه ای طلایی باشند و مرکز چوب به رنگ تیره تر است. درخت توس زرد نسبت به سفید قطر بیشتری دارد و دایره قهوای رنگی که در مرکز تنه قرار دارد در نوع زرد بزرگتر است. چوب توس را بیشتر با افرا مقایسه می کنند. بافت بسیار خوبی دارد. این چوب در پروسه خشک کردن 15 درصد حجم خودش را از دست می دهد. اگرچه استحکام فیزیکی بسیار بالایی دارد اما در برابر پوسیدگی مقاوم نیست و قارچ ها و حشرات از آفات اصلی آن به شمار می روند.

کار کردن روی این چوب از افرا راحت تر است و قابلیت چسب خوری، میخ خوری خوبی دارد.

کاربرد های چوب توس یا بریوزا

در میان چوب های سخت و محکم این گونه قیمت مناسب تری دارد استحکام بالایی که دارد و قابلیت چکش خواری بالا امکان استفاده از آن را تقریبا در هر زمینه ای می دهد از پرکاربرد ترین چوب ها در کفپوش سازی است و در ساخت صندلی های چوبی نیز از آن بهره می برند.

فروش و پخش عمده چوب بریوزا

جهت خرید عمده و اطلاعات بیشتر در رابطه با صادرات چوب توس یا بریوزا به صورت تخته یا گرده می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *